עורך דין פלילי בחיפה

מה עלינו לעשות במקרה שמתנהלת נגדנו חקירת משטרה?
כאשר מתנהלת נגדנו חקירת משטרה אנחנו עלולים לחוש רגשות שונים כמו לחץ, חרדה וחוסר אונים. לכל אדם אשר מצוי תחת חקירה משטרתית יש זכות להיוועץ בעורך דין. עורך דין פלילי בחיפה יכול לייעץ לנו כיצד עלינו להתנהל במידה והמשטרה חוקרת אותנו. חקירה פלילית הינה תהליך לא נעים אך היא לא בהכרח חייבת להסתיים בהגשת כתב אישום פלילי. פעמים רבות המשטרה חוקרת לא רק את הנאשם עצמו אלא גם עדים ואת הקורבן (בין אם הוא בחר להתלונן או לא). לכל אדם אשר מהווה צד בחקירה משטרתית (בין אם כנאשם, עד או קורבן) מומלץ לשכור את שירותים של עורך דין פלילי בחיפה בשביל שהוא לא יתמודד עם הלחץ של החקירה לבד ויגרום לעצמו יותר נזק מאשר תועלת.

עורך דין פלילי בחיפה

מהן הזכויות החוקיות של נאשם פלילי?
הזכויות החוקיות של נאשם פלילי הן רבות. הן כוללות בין השאר את הזכות לשמור על שתיקה בעת החקירה. את הזכות לקבל ייעוץ משפטי וגם את הזכות שלא ינהגו בו באופן אלים או מתעלל (הוצאת הודאה באלימות הינה הופכת את ההודאה לבלתי קבילה מבחינה משפטית). במידה ואנחנו אכן נאשמים בעבירה פלילית עלינו לפנות לעורך דין מוקדם ככל הניתן. עורך הדין יוכל לייצג אותנו בבית המשפט והוא יוכל גם לתווך בנינו ובין המשטרה. תיווך זה חשוב מאוד כי הוא יכול למנוע מאתנו להפליל את עצמנו ולגרום בכל נזק לאינטרסים האישיים שלנו. עורך דין פלילי בחיפה יוכל לייצג אותנו בבית משפט השלום או בבית המשפט המחוזי ואפילו בבית המשפט העליון אם יהיה בכך צורך.

למה חשוב להיוועץ בעורך דין פלילי בחיפה במקרה שנפתח נגדנו תיק פלילי?
במקרה שבו נפתח נגדנו תיק פלילי הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא לפנות לעורך דין. הרבה מאוד תיקים פליליים נסגרים מחוסר אשמה או מחוסר ראיות על ידי ייצוג נכון של עורכי דין פלילי בחיפה או בכל מקום אחר בארץ. עורך דין פלילי בחיפה יוכל להסביר לנו מהן הזכויות שלנו בפני המשטרה ובית המשפט והוא יוכל לסייע לנו לשמור עליהן במהלך החקירה והמשפט.

קישורים שימושיים:
פסקי דין