איך בוחרים עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי בחיפה
לעיתים רבות, אין יותר מידי זמן לחפש ולבדוק אחר עורך דין פלילי בחיפה מקצועי ואמין, לעיתים רבות, בייחוד בתחום הפלילי, זקוקים לעורך דין באופן דחוף ומידי. יחד עם זאת, למרות שמדובר בעניין מלחיץ בו רוצים לקבל סיוע משפטי מקצועי בהקדם, לא כדאי לבחור את עורך הדין הראשון שאתם מוצאים בספר הטלפונים. זכרו כי לעורך הדין יש השפעה רבה על התיק שלכם, על היחס שתקבלו בתחנת המשטרה, על הימים שתבלו במעצר ועל כל סעיף אחר, לכן, חשוב לבחור עורך דין מנוסה ומקצועי אשר יעניק לכם את השירות הטוב ביותר שניתן.

איך בוחרים עורך דין פלילי כאשר יש לחץ של זמן? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • היעזרו בבן משפחה – פניה אל בן משפחה שאתם סומכים עליו ועל שיקול דעתו יכולה לסייע לכם רבות באיתור עורך דין מקצועי. בן משפחה חופשי, אשר לא נמצא תחת לחץ של משטרה או מעצר, יכול לחפש את עורך הדין הטוב ביותר בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר יעילה. הוא יוכל לבחון מספר עורכי דין באזור ומבניהם לשלוח אליכם עורך דין פלילי בחיפה שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.
  • זו לא חתונה קתולית – גם אם בלחץ של המעצר או חקירה משטרתית בחרתם עורך דין בפזיזות, עליכם לדעת כי תוכלו להחליף אותו בכל שלב שתרצו. תוכלו לבחור עורך דין במהירות רק לצורך השחרור ממעצר או ליווי בחקירה, ולאחר מכן לבצע חיפוש מקיף וייסודי יותר שיאפשר לכם לדעת האם אכן מדובר בעורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום או שמא עדיף לבחור בעורך דין אחר על פניו. החלפה של עורך דין הינה עניין מקובל אך במידה ותבחרו לעשות כן, כדאי לבצע זאת כמה שיותר מוקדם שאפשר, עוד לפני שעורך הדין הקודם מתחיל לעבוד במרץ על התיק שלכם, וגם יגבה מכם תשלום בהתאם.
  • אל תיכנעו – אנשים שנעצרים בפעם הראשונה פעמים רבות חוששים שמא לא ימצאו עורך דין באופן מהיר ומבצעים את חקירת המשטרה הראשונה ללא עורך דין, דבר שלבסוף עולה להם ביוקר. לכן, גם אם זה ייקח לכם זמן, למשטרה אסור לחקור אתכם ללא עורך דין במידה ואתם דורשים זאת ולכן קחו את הזמן ואתרו עורך דין מקצועי ואיכותי ללא פשרות.

להקדים פנייה למכה
תחום הפלילים בעולם המשפטים הוא רחב ובו תחומים רבים, החל ממקרי איומים ואלימות, גניבות ופריצות, עבירות סמים ועד מקרי רשלנות במישורים השונים. עצם היותו של התחום הפלילי כה מסועף ומורכב עורכי דין רבים מציעים כיום שירותי ייעוץ ומתן סיוע בתביעות פליליות. בטרם פנייה לעורך דין פלילי בחיפה או בירושלים, (וכן בדומה בכל איזור בארץ), מומלץ להתייעץ עם מכרים ו\או לקוחות שזכו עם אותו עו"ד במהלכים משפטיים. מומלץ לפנות לעורך הדין הפלילי בהקדם האפשרי, שזה יוכל להפעיל את הידע, ניסיונו וכוחו על מנת לנסות ולהצליח לעזור בפתרון המקרה עם מינימום נזקים ועגמת נפש.

השארת תגובה